poniedziałek, 6 maja 2013

Wstęp


Dzień dobry,

Pierwszy raz próbuję opowiedzieć historię Hermiony i Draco z mojego punktu widzenia, lubię pisać lecz zawsze pisałam tylko do „szuflady”. Nie jestem pewna co z tego wyniknie i jak to wszystko się potoczy. Mało skromnie powiem, ze trzymam za siebie kciuki,

W ostatnim czasie stało przede mną wiele wyzwań, niecodziennych sytuacji, których nadal kilka pozostało i potrzebowałam jakiejś trampoliny aby oderwać się na chwilę od rzeczywistości. Moim zbawieniem okazała się ponownie seria książek o przygodach Harrego Pottera. I tak jakoś natrafiłam na jedno, potem drugie opowiadanie o tematyce Dramione. Szczerze przyznam zafascynowały mnie różne kreacje tych dwóch postaci i postanowiłam stworzyć coś od siebie. Przedstawić Wam swoją wizję.

Także oto więc jestem.

Pozdrawiam
Rita

Ps: Rozdział 1 pojawi się jeszcze dziś. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz